Наша адреса: Черкаська обл. м.Умань вул.Велика Фонтанна, 5 e-mail: vidkompuman@gmail.com

вівторок, 26 червня 2018 р.

Передплата періодичних видань на ІІ півріччя 2018 року

Новинки цікаві, в газеті й журналі,
тільки у нас - найкраще для Вас.
       Газети
Бульвар  Гордона
Вечірні Черкаси
Високий замок
Газета по-українськи
Голос України

Дарья
Журавлик
Журнал для жінок
Загадки и тайны
Загадки истории
Задавака
Здоровый образ  жизни
Здоров’я і довголіття
Истории из жизни
«КП» в Украине
Голос України
Літературна Україна
Люблю готовить
На пенсії
Открытия и гипотезы
Позакласний час
Позиція
Розкажіть онуку
Сегодня
Смачно! Рецепти
Совершенно секретно
Тайны ХХ века
Тайны звезд
Ти і Я і вся сім’я
Ти і Я і вся сім’я+Бедрик
Уманська зоря
Урядовий кур’єр
Успехи и поражения
Хозяин
Черкаський край
Юридична  консультація
        
Журнали

Барвінок
Бібліотечна планета
Burda
Військо України
Вокруг света
Дивослово
Дім, сад, город
Добрые советы. Домашний доктор.
Единственная
Жасмин
Жасмин + Академія Саморобкіна
Женский журнал
Жінка
Зарубіжна література в школах України.
Календар знаменних і пам’ятних дат
Київ
Класна література
Колосок
Комплект:Чумацький шлях + Дім, сад, город
Країна
Куля
Кур’єр Кривбасу
Левчик
Життя і жінка
Лечимся вместе
Лиза
Личности
Маловідома історія: далеке і близьке
Наука и техника
Неведомый  мир
Огородник
Однокласник
Отдохни
Паросток
Пізнайко
Розмальовки та загадки
Скарби
Смайлик
1000 секретов
У світі казок
Украина за рулем
Чумацький шлях
Шкільна бібліотека
Шкільний бібліотекар
Юная леди
Яблунька   
      

Немає коментарів:

Дописати коментар